میشلن جایزه بهترین تامین کننده کاترپیلار 2023 را دریافت کرد




میشلن جایزه بهترین تامین کننده کاترپیلار 2023 را دریافت کرد

میشلن اعلام کرد که برنده جایزه بهترین تامین کننده کاترپیلار در سال 2023 از طرف شرکت کاترپیلار شده است. حضور جهانی کاترپیلار در صنایع مختلف باعث می شود این جایزه افتخار آمیز برتری میلشن را در انجام تعهدات مشتری به دنیا نشان دهد.

کاترپیلار (Caterpillar) یک شرکت آمریکایی در زمینه ساخت و ساز، معدن و سایر تجهیزات مهندسی است. این کمپانی به عنوان بزرگ ترین تولید کننده تجهیزات ساختمانی در جهان شناخته می شود.

بیل شافر معاون بخش فروش میشلن، گفت: «کاترپیلار برای ارائه محصولاتی با کیفیت بالا و بدون نقص که بتواند استانداردهای آنها و حتی فراتر از آن را برآورده کند، به تامین کنندگان برتری مانند میشلن تکیه می کند. ما از این همکاری که توانسته در رساندن محصولات و خدمات کاترپیلار به مشتریان خود در سراسر جهان کمک کند مفتخر هستیم.»

این جایزه معتبر تعهد میشلن به برتری و ایجاد فرهنگ بدون نقص برای مشتریان و حمایت از اهداف استراتژی رشد کاترپیلار را نشان می دهد.

پم همینگر معاون ارشد بخش تدارکات و برنامه ریزی استراتژیک کاترپیلار گفت:«به بیان ساده، تامین کنندگان کاترپیلار نقش مهمی را در زنجیر ارزش ما اجرا می کنند و باعث می شوند که محصولات و خدمات نوآورانه ما به دست مشتریان برسد. با همکاری یکدیگر، می‌توانیم هدف خود را که کمک به مشتریان و مصرف کنندگان در ساخت جهانی بهتر و پایدارتر است را، برآورده کنیم.»


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0